Re: Odp: Kupię uszkodzone podzespoły do komputera

Autor: PiotrZ (piotrz_at_polcard.com.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 04:45:53 MET

Hello,

Thursday, March 16, 2000, 8:50:44 AM, you wrote:

akel> Ile dajesz za uszkodzone dyski twarde 100 do 200MB
akel> IDE i SCSI ?
akel> Róznych firm i wielkości
akel> Mam ich około 10 szt.
akel> Oraz duzo kart sieciowych ( np. 3Com ) na ISA nie są sparwdzane - moze
akel> działają
akel> oraz 3 uszkodzone FDD ( NEC, mitsumi...)

akel> Andrzej
akel> Wrocław

akel> Użytkownik Max Komputer <maxkomp_at_polbox.com> w wiadomości do grup
akel> dyskusyjnych napisał:8aod26$948$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

Mam uszkodzonš nagrywarke PHILIPS CDD 2600. Ile mogłbym się za niš
spodziewać?

--
PepeZ
piotrz_at_polcard.com.pl - contact & files