Odp: Proszę znawców o werdykt

Autor: Łukasz Walec (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:28:01 MET

> ten pan znawca mial chybana mysli zgrywanie do MPEG2 w czasie
> rzeczywistym,.. do AVI (Mjpeg) nadaje sie byle jaki tuner TV,...
> przynajmniej jesli chodzi o 320x400. W wyzszych rozdzielczosciach sa
> problemy, zreszta pliki sa 4razy wieksze... co mija sie zs celem
zgrywania,
> chyba ze ktos posiada tasmowe kartridze na 80GB danych... pozdro

"znawcy" chodziło tylko o to że właśnie w PEŁNYM PALu popularne tunerki nie
łapią 25fps i tyle. Wiem jak jest bo testowałem 6 takich tunerków i
wszystkie do kitu. Do ASUSa w tej cenie dokupuje się zew. tuner i wtedy
widać różnicę. Wracając do łapania. W mjpeg może łapią ale spróbój
capturować FULL PAL UNCOMPRESSED. Współczuję dyskowi i tym 5 przechwyconym
klatkom :))

pozdro
Łukasz
root_at_real.prv.pl