Re: Excel 97

Autor: Hubert Dolega (hubert_at_rava.com.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 23:55:14 MET

Witam!
On Wed, 15 Mar 2000 10:38:51 GMT, pinio wrote:

>Posiadam tą właśnie wersję arkusza kalkulacyjnego i podczas uruchamiania
>Excela nie otwiera mi się automatycznie nowy dokument. Jaka może być tego
>przyczyna.

Zapewne przyczyną jest użycie paramatru '/e' w 'definicji' skrótu do
pliku wykonywalnego programu.

We właściwościach ikonki uruchamiającej Excel'a wybierz zakładkę
'Skrót' i usuń '/e', które znajduje się na końcu ścieżki dostępu w
polu 'Cel', tzn. zamiast np.

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\EXCEL.EXE" /e
ma być
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office\EXCEL.EXE"

--
Pozdrawiam,
Hubert Dołęga