Re: Re (DLUGIE!!!): CD-R i CD-DA - coo wiecie? ;)

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 18:47:47 MET

Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:p8vqcsctt23pal98umusadfim77cgf3hid_at_4ax.com pisze...

> sporo odnosnie substancji i kolorow mozna znalezc na
> www.cdmediaworld.com
> w sumie jest tak ze im wieksze odbicie lasera ma plyta, tym latwiej
> jest wiezy ja czytac. Z tego powodu ze zwyklych CDR'ow najlepsze sa
> zlote. CDR'y for Audio maja odbicie ok 80% a wiec niewiele mniejsze od
> normalnych tloczonych.
(...)
> Zamieszczam na koncu postu wycinek (po angielsku niestety) opisujacy
> format CD-DA.
(...)
Nie szkodzi, ze po angielsku :). Wlasnie o cos takiego mi chodzilo, dzieki
:). Poczytalem i poszedlem do tego sklepu. Wymienili mi wieze na inna -
Panasonic'a. Czyta wszystkie CD-R :). Troche smiesznie mi sie ze
sprzedawca rozmawialo. Najpierw mówie, ze CD-R nie czyta. On mi na to, ze
ma czytac audio CD-R a to jest zwykle. To ja mówie, ze audio to sesja i to
juz jest audio, a nie pisze, bo w fabryce nie wiedzieli co ja chce tam
nagrac :). Pózniej mówie, ze rysunki w instrukcji mnie nie obchodza, bo
nigdzie nie pisze po co sa, a w tresci pisze "sfinalizowane plyty audio
CD-R", a ta jest sfinalizowana i jest audio. Facet na to, ze w instrukcji
czasem rózne rzeczy pisza. Odpowiedzialem, ze to nie ja mam sie domyslac
co wieza moze, tylko ma móc to, co w instrukcji pisze, a jak nie, to
znaczy, ze jest niesprawna. Juz chcial znowu cos powiedziec, ale
poprosilem kierownika, a on nie robil problemów. W sumie sprzedawca tez
byl kulturalny, tylko te jego argumenty... niezle :))).

PS: Do Kai: I jak Kaju? Popatrz, popatrz i znowu ktos pisze, ze kupil
sprzet ale mu sie nie podobal, wiec poszedl do sklepu po inny i co Ty na

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl