Re: Asus P2B i czujnik temperatury

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 22:03:04 MET

"Jack_Sky" <downloadmaster_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czesc !
>
> Mam nastepujacy problem : wlasnie kupilem
> czujnik temperatury i podlaczylem go do plyty
> glownej do gniazda jpwr ( zgodnie z instr, obslugi ) i
> niestety nie dziala ... Probowalem go tez podlaczyc
> odwrotnie i rezultat taki sam. Bios go nie wykrywa.
> Co moze byc przyczyna ?
>
> Pozdrawiam
> Jacek
>

> p.s. gdzie powinno sie ten czujnik umiescic na
> procesorze ? Jak przykleilem go (plasterek byl w
> komplecie) do tylnej czesci procesora, takiej srebrnej
,metalowej.

A instrukcji do plyty to sie przeczytac nie chcialo jasnie panu
:))).
Podlaczyles czujnik nie tam gdzie trzeba. JTPWR jest dla czujnika
w zasilaczu i w BIOSie nie ma dla niego odczytu, tylko niektore
programy to potrafia. Czujnik dla procka podlacza sie do JTCPU
(przy krawedzi plyty od strony slotow). Czujnik przyklejaj
posrodku
procka, bo tam jest wlasnie jadro procka ktore sie grzeje.

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *