Re: Proszę znawców o werdykt

Autor: Pawel Piszczalkowski (piszcz_at_insert.com.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 17:19:28 MET

> który rządzi jedną z dużych firm komputerowych w luźnej rozmowie
> stwerdził kategorycznie, że to pic na wodę. I że takie możliwości maja
> tylko specjalne karty ze sprzętowymi frame-graberami. Wg gościa nawet
> Tunery TV się do tego nie nadają. Ludzie kto ma rację? Mam w tej materii

racja, ten gosc by wszystkim wcisnol do zastosowan domowych karte z wejsciem
cyfrowym i sprzetowym
wspomaganiem kompresji mpeg. a do domu to najlepiej wracac smiglowcem!

Pawel Piszczalkowski.

PS. do domowych celow WYSTARCZAJA karty typu AsusTV oraz inne oparte na
Bt8xx! no chyba ze chcesz grabowac w full PAL, bo to juz inna bajka.