Odp: Karta graficzna z wejsciem TV

Autor: Łukasz Walec (lukwal_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 17:22:44 MET

Cze,

mam V3400TNT/TV i nie moge narzekac. Obraz lepszy niz w popularnych
tunerach. Zgrywa do AVI pelny PAL 25fps na Cel 466. 1/2 PALa mozna uzyskac
juz na P200MHz. ASUSowska kompresja na zywo. 1 minuta = 30MB. Przyjazny dla
urzytkownika, chociaz ma pewne wady. Wydajnosc 3D standardowa jak na
przecietny akcelerator, ale stery dopracowane i bardzo wydajne. TV out
wysokiej jakosci, nie skacze i duzo opcji ustawaiania obrazu. Dobrze daje
sie podkrecac. Nie jest to ideal ale jestem zadowolony. BTW: kupujac go
wachalem sie z ATI All In Wonder 128, ale wyszlo ze jedyny bajer to
wbudowany tuner i duzo kosztuje(~1000zl). 3D takie samo jak na RivieTNT a
cena ASUSa u mnie ~500zl czyli polowe tamtej.

pozdro
Lukasz