Re: Viper V330 i OpenGL?

Autor: Sebastian Walkiewicz (seba_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 14:51:31 MET

Cześć,

Spróbuj zmienić palete kolorów w W98 na 16 bit - u mnie tak poszło.

Jak nie pójdzie to sprawdź w rejestrze jaki masz driver przyporzšdkowany
do opengl - nie pamiętam klucza - ale poszukaj hasła opengl. Tak czasami
bywa jeśli przed driverami diamonda zainstaluje się referencyjne. Tam
driver opengl ma innš nazwę niż standardowy (chyba nv3gl.dll zamiast
opengl32.dll) - drivery się instalujš a w rejestrze pozostaje stara nazwa
- sprawdziłem. Jeśli masz obawy przed grzebaniem w rejestrze - objawy moż
sprawdzić następujšco - włšcz w windowsach openglowy wygaszacz ekranu -
np kwiatek 3d, jeśli pójdzie - to wszystko jest ok. Jeśli sie wykrzaczy
- znaczy problem z driverem.

Powodzenia
Sebastian Walkiewicz