Re: OPTIMUS sprzedaje CHLAM

Autor: Przemek Kwiatkowski (mutiny_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 12:33:53 MET

AnZeLm napisał(a) w wiadomości: ...
>Posiadam kilka sztuk komputerów OPTIMUS PRESTIGE celeron 466MHZ,
>64Mb ram, płyta główna i810 /grafika muzyka na płycie/, cd rom 40x acer,
>dysk twardy 8,3 Gb, obudowa midi tower ATX /śliczna/.
>Problem jest następujący:
>Komputer podczas pracy wiesza się po pewnym czasie myszka microsoftu
>grzeje sie jest gorąca i komputer jest martwy. Cały czas karta muzyczna
>powoduje konflikt, w systemie jest OK. Modem zoltrix PCI działa jak na
>sprzęcie 486sx33 lub gorzej. Ostrzegam wszystkich przed kupnem tego
>wspaniałego wynalazku OPTIMUSA !!!!!!!!!!!!!!!!

Może zgłoś się do serwisu, przecież masz gwarancję.

>Ps. Czy ktoś ma podobne problemy z w/w sprzętem lub z OPTIMUSEM.
>Jest to jedna z gorszych firm komputerowych.

To nie firma jest najgorsza tylko ludzie najpierw kupują a potem patrzą co
mają.
Moje zdanie na temat Optimusa też jest złe. Do swoich komputerów wkładają
najgorszy /najtańszy/ chłam jaki znajdą na rynku /gdyby były papierowe
obudowy to by je stosowali/. Trzeba było kupić Compaq Prosignia 316-2 i
mielibyście spokój, wszystko w nich działa bez problemu.

przeM;-O