Re: nowy komp do gier

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 09:54:04 MET

He he he 6000 tanio... To ile to jest drogo dla domowego PC ?
A poważnie. Ad 8.) Kup większy monitor! Najtańsze 17" są w cenie średniej
jakości 15". A efekt w grach znacznie lepszy. Jak nie masz zamiaru wpatrywać
się godzinami w arkusz kalkulacyjny to nie potrzebujesz super ostrości
(panel LCD, Trinirton itp.)
Z ostatniej chwili... Widziałem w Media Markt monitor 19" w cenie coś ok
1500zł. Do gierek powinien być dobry.

Marek

Użytkownik R&P R. <buraczek_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38d02502_at_news.astercity.net...