Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 00:55:43 MET

Kaja <kaja1_at_poczta.wp.pl> w artykule news:38CF0CB8.A451F9B7_at_poczta.wp.pl
pisze...
> Cześć,

Ale wtedy nie było do mnie.

> Nie wiem dlaczego tak histeryzujesz.Chyba nie czytałeś dokładnie mojego
posta.

Przeciwnie. Czytałem _bardzo_ dokładnie :-| . Może to Ty nie czytasz
dokładnie? Teraz sobie skojarzyłem, że w pierwszym poscie napisałem, że
chodziłem po sklepach i testowałem różne wieże. Potem AFAIR Twoja
odpowiedź, a potem napisałem, że próbowałem 4 wieże Philipsa. Może o to Ci
chodziło, kiedy pisałaś, że ktoś mówił, że miał każdy sprzęt Philipsa? A
ja pisałem przecież o tych wieżach ze sklepu! Jeżeli tak, to czytaj
dokładniej!!!

> Już nie pamiętam,czy Tobie odpowiadałam,czy komuś innemu.

Komuś innemu. A pisałaś o kimś, kto zniechęca innych do sprzętu Philipsa.
Ja zacząłem wątek "CD-R for audio... " i ja zmieniłem potem tytuł na "Nie
kupujcie PhiliPsów...". Nie jest chyba więc dziwne, że potraktowałem twój
atak jako atak na moją osobę. Chociaż argumenty, których użyłaś nijak nie
pasują do tego, co ja tam napisałem (albo kiedykolwiek wcześniej na
grupie). Nie zauważyłem jednak, żeby pasowały do jakiegoś innego posta z
omawianego wątku, więc pomyślałem, że to do mnie.

>Mam tak ustawione, że
> na drugi dzień przeczytanych wiadomości już nie ma i nie będę się
cofała.

To może zmień ustawienie? Posty nie zajmują w końcu aż tak dużo miejsca na
twardzielu. Bo trochę dziwnie rozmawia się z osobą, kto nie pamięta co i
komu powiedziała. Poza tym, to nagłówki wiadomości chyba masz? Ja trzymam
wiadomości 5 dni od pobrania niezależnie, czy przeczytane, czy nie (bo jak
nie przeczytam przez 5 dni, to i tak nie przeczytałbym przez kolejne 50).
Nie pobieram jednak wszystkich wiadomości a te, które mnie zainteresują
(tytułem). A już wiadomości które ja wysłałem, to trzymam bardzo długo.
Ale... Twoja sprawa.

> Pozdrawiam
Ja również

> Kaja

Proponuję EOT, jeżeli wszystko już wyjaśniliśmy, ale gdyby coś, to uwaga
na FUT.

PS: Pisałaś AFAIR jakiś czas temu, że nikt nie raczył odpowiedzieć na
pierwszego posta w tym wątku, a sama nie raczysz odpowiedzieć na mojego w
wątku "Nie kupujcie Philipsów...". Nie musisz oczywiście, ale w takim
razie dlaczego piszesz o innych?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl