Potrzebuje zaprogramowć eprom...

Autor: Ramirez (koski_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 00:38:24 MET

Jak w temacie..
Po prostu wyparował bios z epromu i trzeba go teraz od nowa zaprogramować...
Chodzi o płytę Soyo 5VD5 pod P200 (sprzęt biurowy dość leciwy ale szkoda
płyty bo reszta części chodzi od 4 lat ok - z dyskim Caviara 1,2 żeby było
śmieszniej)
Zeby było jasne szukam kogoś kto ma takie urządzenie jak programator
epromów, mogę podrzucić samą kość epromu do zaprogramowania oraz versję
biosu do wgrania
Chce dodać że nie interesują mnie rady w stylu przekładania kości z płyty
zapsutej do dobrej w trakcie programowania ( płytę drugą taką samą w innym
komputerze mam).
Za duże ryzyko - nie chce unieruchomić drugiego komputera.
Robi ktoś takie usługi ?
                            Ramirez

koski_at_friko.onet.pl