Re: Odp: Problem z tunerem PixelView PlayTV Pro

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 22:50:32 MET

Wiktor Dzierzecki - YanosiC wrote:
> hej jacek, zanim zrobisz to co proponuje piksel sprobuj przelozyc karte do innego slotu pci np drugiego od dolu lub skrajnego.
> No i, faktycznie, lepiej miec do tunera TV plyte beiksową :)

Sprawdzalem juz ten wariant. Po przelozeniu do slotu PCI znajdujacego
sie najblizej slotu AGP Windows przypisywal to samo przerwanie dla AGP i
dla tego slotu. Po przelozeniu do drugiego skrajnego slotu efekty sa
takie same jak dla srodkowego - zmiana rozmiaru okna z obrezem TV i/lub
jego przesuwanie konczy sie zrywaniem obrazu i zawieszeniem Windowsa.

Sprobuje zalatwic gdzies inna karte graficzna i jeszcze poprobuje.
Jezeli wciaz bede mial ten problem, to byc moze zmienie plyte i przy
okazji przejde na cos szybszego.

Jeszcze jedno pytanko: czy problem wspolpracy tunerow TV z plytami z
chipsetem VIA jest ogolny, czy tez sporadyczny? Wierzyc mi sie nie chce,
ze wszystkie tunery TV zle wspolpracuja z plytami VIA. Osobiscie
stawialbym jednak na jakis konflikt z karta graficzna - ale jak
napisalem, bede to musial jeszcze sprawdzic.

Pozdrawiam,
Jacek