Odp: Matrix na DVD i wieszanie obrazu !!!

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 20:38:58 MET

Hi

Napisz jaki masz Dvd.
1.Sprobuj odpalic go w trybie DMA o ile tego jeszcze nie zrobiles.
2. Jezeli masz Lg to moze to byc wina czytnika poniewaz niektore z Lgkow
maja problemy z plytami dwuwarstwowymi ( ja mam Lg i Matrix chodzi jak
zyleta).
Co do kolorow to fakt ze troche za Zielono jeZd ale na dekoderku sprzetowym
idzie to wypiescic.

Pozdrawiam

Użytkownik Marek Litwin <litwin_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:jNPz4.965$Ob.32541_at_news.tpnet.pl...