Odp: proc podkrecany a niepodkrecany

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 18:36:33 MET

Użytkownik Red Scorpion <redscorpion_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:38cccaa2$1_at_news.vogel.pl...
> Mam pytanko: czy skoro moj cel400 pracuje na 500 MHz to znaczy, ze "emuluje"
> dokladnie dzialanie rasowego celerona 500?
>
> P.S. dlaczego sreberka na jogurtach zawsze sie rwa przy otwieraniu? :-(((

na pierwsze pytanie juz znasz odpowiedz a co do drugiego to w niektorych jogurtach sreberka sa zbyc cienkie, pawdopodobnie z oszcze
dnosci producenta. Jest jednak duzo rodzajow jogurtow (a raczej ich opakowan) w ktorych sreberka sie nie dra.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: