Odp: Problem z pamięcią w komputerze - kontynuacja

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 16:06:47 MET

Niektóre płyty główne pomimo że mają równocześnie sloty pod pamięci 32pin i
72pin to banki pamięci działają zamiennie tzn. albo masz obsadzone 2x72pin i
żadnego 32 pin, albo 1x72 i 1-4x32pin. A w innych można instalować wszystko
na raz, tyle że coś się sypie... Z mojego skromnego doświadczenia wynika że
lepiej mieć tylko jeden rodzaj pamięci. Najlepiej wywal te 4x1 MB - są
starsze i wolniejsze. Na swoim 486 po wywaleniu 4 SIMM'ów udało mi się
zwiększyć częstotliwość płyty głównej z 33 na 40 MHz (procesor 100->120) co
wcześniej było niemożliwe.

Moja mała "lamerska" sugestia...
Marek

Użytkownik Sebastian Stybel <sstybel_at_zt.elblag.tpsa.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c1kz4.21103$Sf1.522547_at_news.tpnet.pl...