Re: Zoltrix phantom odbieranie telefonu

Autor: Kowalski Paweł (gonzal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 17:02:32 MET

Babba napisał(a):

> cześć.
> Przejrzałem grupę ale nie mogłem znaleźć podobnego tematu.
> Znalazłem jakieś rady do zoltrixa, ale bez wątku głównego,
> na wszelki wypadek też zastosowałem, ale nic nie dało.
> Do rzeczy.
> Phantom Zoltrix. Działa oki. Tylko nie odbiera telefonu.
> Sam. To znaczy nie daje informacji do programu, że ktoś dzwoni.
> Jak ręcznie 'podniosę słuchawkę' jest oki.
> Ustawienie w rejestrze ciągów ATS0=1, zmiana kraju - też nic nie dały.
> Programy to bitware,faxtolk.
> Ma może ktoś jakiś pomysł?

tez mialem taki klopot
ustawilem kraj USA i problemy zniknely mamy nowa centale cyfrowa
moze dlateg umnie sie podnosi a u ciebi nie
proboj z innymi panstwami rozne kraje maja rozne standarty telefoniczne
i tzeba dosotosowac czulosc modemu a to sie robi wlasnie zmieniajac kraj

--
Zapraszam !!!
  www.marex.w.pl             +