Re: Co to kurde jest ???

Autor: PaulCat (paulcat_at_pgnig.com.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 15:59:41 MET

Ooooo Bozeeee ....... nastepny ... :(
Ludzie, czy Wy umiecie czytac??? Ten temat byl juz poruszany kilkanascie
razy w kilku roznych tematach. Trzeba by tylko troche sie wysilic i
przejrzec kilka ostatnich postow sprzed kilku dni ... A z tym juz gorzej, bo
to tak duzo pracy - niech lepiej inni wyloza na talerzu, nie?
PaulCat

PS
A moze by tak uzyc filtra na ten adres, to nie bedzie "zawalal skrzynki".

Użytkownik DooMiniK <doominik_at_wroclaw.eta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38cf8625$1_at_news.vogel.pl...