Dopal do filmow TNT2, V3...?

Autor: Arek Staworzynski (nosty_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 18:57:04 MET

Hej
ja wiem ze marudze, ze mam kiepska plyte (TX) i slaby procek (AMD300) i ze
AGP jest the best ( a ja mam PCI) a ja jestem biedny i nie stac mnie na
zmiane kompa, ale od tygodnia wychodze z siebie zeby wybrac karte graficzna
do tego sprzetu.
Zadam jeszcze _tylko_ jedno pytanie bo slyszalem juz tak rozne opinie..

Czy na spzrecie jak wyzej Riva TNT2 M64 PCI albo V3 2000 PCI dadza roznice
przy dekodowaniu filmow w MPEG1, 2 (np ASF) w porownaniu z VIRGE 4M PCI? A
jezelei tak to JAKA (w % albo klatkach)???

Jak nie to chyba kupie jakas stara All in Wonder 8M i bede mial wszystkiego
po trochu i tanio! :)
Poswiece troche 3D bo na filmach juz mnie trafia...

pozdrawiam

--
nosty