Odp: Re: Format RAW

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 17:27:26 MET

Uzytkownik "Mr. Free" <mr_free_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> A jaka masz ta Yamahe? Bo jest bodajze jeden model ktory obsluguje RAW
> Read i RAW write...

    Przepraszam bardzo, powinienem dokladniej czytac pytanie. Mialem na
mysli cos zupelnie innego, i oczywiscie nie wiem, czy Yamahy obsluguja ten
format. Sorki, moj blad. Ale skoro juz o tym mowa, gdzie w sieci mozna
poczytac, dowiedziec sie czegos o formacie Raw? Szukalem, szukalem, ale nie
znalazlem jakos.

--
Pozdrawiam
Raf