*** nowe wezwanie - problem z dyskami i windowsem ***

Autor: Przemek_Zet (przemek_zet_at_lomza.home.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 14:09:40 MET

Witajcie

mam problem (co zreszta widac z tematu) z dyskami twardymi. probuje go
rozwiazac juz od kilku tygodni, ale nikt (ani serwis, ani hotline SAMSUNGA,
ani wszyscy znani "spece) nie potrafi mi niestety pomoc. jesli komus z Was
by sie udalo bede wam baaaardzo wdzieczny. przjdzmy jednak do rzeczy:

moj komputer to pecet z (m. in) 233 i 64 MB RAM-u i do tego dwa dyski twarde
SAMSUNG 1,2 GB oraz SAMSUNG 4,3 GB podlaczone wraz z CD-ROM przez IDE do
plyty glownej The Intel 430TX Pentium z AWARD's BIOS. dotychczas uzywalem
Windows 98 FE (PL) jednak kilka tygodni temu przestawilem sie na Windows 98
SE (rowniez PL) i od tego czasu gdy pokazuje sie komunikat, ze "teraz moge
bezpiecznie wylaczyc komputer" slychac jak dyski dalej pracuja. wczesniej
(przy WINDOWS 98 FE) po pokazaniu sie ow monitu sychac bylo jak dyski ze tak
powiem "wylaczaja sie" i w ostatecznosci slychac bylo tylko szum wiatraczka
procesora, teraz jednak dyski dalej "kreca sie" i w dysku master dalej pali
sie kontrolka pracy (ta czerwona) i ze tak powiem szafa gra. mam nadzieje,
ze opisalem problem wystarczajaco skrupulatnie. bede wdzieczny za kazda
pomoc, a ten, kto znajdzie gotowa recepte bedzie lepszy niz caly HotLine
SAMSUNGA :))). jesli mozecie wysylajcie sugestie na adres:

przemek_zet_at_lomza.home.pl
lub przemek_zet_at_poczta.fm.

z gory dziekuje !