Re: celeron i p2

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 13:35:04 MET

Arris napisał(a) w wiadomości: <38cf7a17$1_at_news.astercity.net>...
>Sorki za lamerskie pytanko, ale:
>
>1. Czy istnieja celerony 100MHz? (czy jak na razie tylko 66 MHz)
Niestety jeszcze nie (a moze na szczescie ? - cena i podkrecalnosc :) )

>2. Czy istnieja PentiumyII (III?) produkowane pod socket od celerona?
Istnieja P3 na socket, ale nie celerona. To sie nazywa FCPGA i wyglada
dokladnie jak Socket 370 (PPGA), ale P3 nie pojdzie na PPGA. FCPGA maja
chyba jak na razie tylko plyty na ukladach i810 i i820.

>3. Czy lepiej kupic plyte ze slotem i przejsciowka na celerona (zeby
>w perspektywie wsadzic jakis PII w ow slot) czy lepiej socketowa?
Najlepiej plyta na slot1 i przejsciowka FCPGA->slot1 (sa takie). Cel w tej
przejsciowce powinien ruszyc (jesli chodzi na i820 to i powinien na
przejsciowce - ale tego pierwszego nie jestem pewien). Albo dwie
przejsciowki :)

---
Pozdro
MiW