Jeszcze raz - Brak po³owy RAM-u ?)

Autor: Roman Lewiñski (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 12:23:46 MET

NIe zauwa¿y³em ¿eby ten post doszed³, wiec ponawiam ...

Witam

Mam "ma³y" problem.

Do dzisiaj mia³em 64 MB RAM-u pamiêci DIMM. Piszê do dzisiaj bo
w³a¶nie stwierdzi³em ¿e podczas startu komputera i testowaniu pamiêci
mam jej tylko 32. Gdzie wcie³o pozosta³e 32 MB ?

Nie wiem czy na p³ycie mam dwie 32 czy jedn± 64. To jest komp w pracy
i zanim oddam do serwisu chcia³bym siê dowiedzieæ co Wy na to?

Podczas testowania przy starcie jest odliczanie podwójne, tzn.
przeleci do 32 i po¼niej od nowe i znów 32 i tak juz zostaje.

Bêdê wdziêczny za wszelkie sugestie z waszej strony

Pozdrawiam

--
_/_/   Roman Lewiñski   _/_/