Re: najlepsza istniejąca płyta pod K6-2/3

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 12:18:47 MET

Użytkownik Bikej <bikej_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38cd66d5_at_news.vogel.pl...
> płyty
>
> A ja mam ASUS-a P5A i po zainstalowaniu paru patch-y, łatek, driverów,
> update-ów, ..., wszysko chodzi na 5:)

moj taki sam asus robi czasem (ostatnio jakby rzadziej) dziwne psikusy: a to
przestaje po restarcie widziec dysk (z lba robi sie chs i windoza glupieje),
a to resetuje mu sie zegar systemowy.

generalnie dziala, ale takie numery podwazaja moje dobre zdanie o tym drogim
sprzecie

do drugiego kompa kupilem nowego solteka (mvp3, via) i zobacze co z tego
wyniknie. na razie wsadzilem w2k i dziala (nawet acpi)