Odp: Flash-owanie BIOS-u - pomocy !!!

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 09:00:59 MET

Hi,
Niektóre płyty mają specjalną zworkę do blokowania możliwości flashowania
BIOS'u - sprawdź czy przypadkiem nie jest tak z tą płytą (na 99% tak -
miałem z tą płytą kiedyś do czynienia dawno temu ;) )).

Pozdrowionka
Zbyszek

zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl
Życie jest jak wódka - trzeba umieć pić.

Użytkownik zasadka pisze...
> Witam
> Cholery mozna dostac.
> Nigdy nie mialem problemow z upgradowaniem BIOS-ow zarowno AMI jak i
AWARD.