generic disk type 46

Autor: Maiesky (maiesky_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 00:39:23 MET

Witam.
we wlasciwosciach mam generic disk type 46.
znajomy mowil ze to jakis standardowy sterownik i ze jak zainstaluje bus
master to bede tam mial oznaczenie mojego twardego
czy on ma racje i czy to przyspieszy prace hdd?
dodam ze mam win98 SE, jakies stery bus master widze we wlasciwosciach. mam
dac sobie spokoj czy cos z tym zrobic?
jak ktos ze specow wie, to niech odpowie na te pytania.
aha, mam IBM 13,6 GB 7200 rpm- czy on jest w koncu 33 czy 66?
dziekuje

--
Mariusz Glugla
ICQ 61678133