Re: Kolor HP690C

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 22:08:14 MET

Grzesiek <gregor_at_ostrowiec.top.pl> w artykule
news:44az4.19514$Sf1.480593_at_news.tpnet.pl pisze...
> Co mam zrobic, by kolorowy wklad do drukarki HP690C zaczal dzialac?
> napelnialem go ponownie i albo zaczyna pluc cjanem i magenta albo tylko
> yellow.
> Czy ktos sie spotkal z tym problemem?
> Jak mozna udroznic dysze?

Ale skoro raz pluje tym a raz tym, to dysze chyba OK? Bo gdyby były
zaschnięte, to jakiś kolor by wogule nie wychodził. Jak wyszedł raz, to
przecież dysza nie zaschła na nowo. No... zależy czym napełniałeś. Może to
tusz jakiś szajski i dysze zapycha? Ale wątpię, jeszcze się z czymś takim
nie spotkałem. A co do udrażniania, to ja położyłem kiedyś pojemniek z
tuszem na kilka minut na watce, którą wcześniej umoczyłem w gorącej
wodzie. Nie wiem, czy ta temperatura miała coś do rzeczy, ale zadziałało.
Tyle, że to na zaschnięte dysze, a u Ciebie chyba jakiś inny powód.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl