Re: dobra obudowa atx

Autor: Musashi (kefren_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 18:20:33 MET

ja mam Enlighta midi tower ( ta z 4 mijscami na 5.25 ) i jesli chodzi o
zasilacz to jest o.k.
jesli chodzi o dzwiekoszczelnosc, to sam stosuje nastepujacy patent:
przy bocznych sciankach obudowy mouje gabke wytlumiajaca o grubosci 1.5 cm.
Taka gabke stosuje sie np w kolumnach. Ma one takie faliste wglebienia.
Nie jest to droga impreza, a roznica duza. Oczywiscie nie pozbedziesz sie
szumu zasilacza
(jak ktos zna sposob, to niech da znac), ale i tak warto.
Kawalek takiej gabki mozna umiescic np. przy dysku twardym, ktory z reguly
halasuje.
Jak na razie to nie ma problemow z tym, ze cos ie grzeje

pozdrawiam

<8alf3n$vro$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...