Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 14:45:00 MET

> Cześć!
> Ja mam to samo i myślę właśnie co zrobić z tym stallone.Zastanawia mnie
> szczególnie jedno:Tyle ludzi się wypowiada na tej grupie, chociaż
> większość udaje bogaczy,co to sobie codziennie wymieniają sprzęt na
> jakis inny ale myślę, że tym dzieciakom rodzice nie kupują tych rzeczy i
> oni chcąc zaimponować innym wypisują różne głupoty.
> Pomóc i doradzić w sprawie ,o której Ty napisałeś nikt nie chce.
> Chciałabym wiedzieć gdzie napisać skargę, żeby te śmieci przestały
> wreszcie przychodzić.Napisałam do abuse ale oni nie kontaktują.
> [...]

Ja na swój sprzęt haruje jak wół! A debet na moim koncie będą spłacać
jeszcze moje wnuki (jak będzie mnie stać na dzieci... :)) )
Co do maili. Mam założone darmowe konto na które odsyłam wszystkie
"instytucje". Mam też drugą skrzynkę - prywatną do której adres daję tylko
"osobom". To może rozwiązanie "wymijające sedno sprawy" ale u mnie się
sprawdza.

Pozdrawiam
Marek