Re: Ile za zlozenie

Autor: Patrix (patrix_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 16:27:07 MET

Lukasz Goralczyk napisał(a) w wiadomości:
<8aljqc$9ph$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Czesc,
>Ile wziac za kompletne zlozenie kompa (asystowanie przy kupnie,
instalowanie
>softweru)?
>Nigdy jeszcze nie skladalem kompow i teraz nie wiem, ile powiedziec :).
>
>PS.
>Chociaz nigdy nie skladalem komputerow "from scratch" to jednak dzialaja.
Czyli komputery dzialaja, bo nigdy ich nie skladales? to moze lepiej nie
skladaj, bo przestana dzialac... ;-))

Slowem chcesz zrobic cos, czego nigdy wczesniej nie robiles....?
A ile bedziesz musial oddac klientowi, gdy w wyniku "znajomosci" rzeczy cos
zrobisz nie tak i np. spalisz
plyte (calkiem latwo daje sie cos takiego zrobic).....?

Pozdrawiam Patrix