Re: Jaką nagrywarkę kupićFF˙?=

Autor: Zbigniew Podziewski (zipo_at_hsn.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 14:44:33 MET

On Tue, 14 Mar 2000 07:43:11 GMT, Raf <arekb_at_promat.pl> wrote:
>Użytkownik "Zbigniew Podziewski" <zipo_at_hsn.pl> napisał w wiadomości
>
>[...]
>zl
>[...]
>
>WinOnCD jest chyba niezlym softem do nagrywania? Uzywam od ponad poltora
>roku, i nie mam mu za wiele do zarzucenia. Mysle, ze za 100 wiecej warto
>miec oryginalny dobry soft?
>Pozdrawiam
>Raf

Nie zwróciłem uwagi, że wątek jest skrosowany z pl.comp.pecet. Czytałem go
z p.c.o.l.
Co do WinOnCd nie mogę się wypowiadać, bo nigdy go nie używałem, chociaż
mam. Właśnie kupiłem z tą nieszczęsną Yamahą. Używam przeważnie
xcdroast'a i nie rozumiem za bardzo czemu mam płacić, za oprogramowanie,
które z założenia będzie pracowało niestabilnie (ze względu na system
operacyjny - tylko nie rozpętujcie świętej wojny nt., czy ... to system
operacyjny).
Kupujmy oem, bulk, czy coś tam innego! Byleby bez zbędnego śmiecia zwanego
oprogramowaniem.

Pozdrawiam

--
Zbigniew Podziewski <zipo_at_hsn.pl> || PGP key at http://www.keyserver.net |
Pretty Good Privacy key fingerprint = 97C28477F65C4D9B  B3BC520E3D4D6D2B |