Re: dclund1.maillogging@tetrapak.com

Autor: PaulCat (paulcat_at_pgnig.com.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 15:23:46 MET

Użytkownik tow. Lord Vader <denbi_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38CE37A3.10677D01_at_friko3.onet.pl...

> A ja się z Kają zgadzam całkowicie.

No i masz prawo.

Bolki

> Doświadczeniami? chyab kpisz. Czy można nazwać doświadczeniem jęki
> gnojka, który nie potrafi porządnie skonfigurować swojego pieca. A tym
> bardziej zaglądnąć do instrukcji i poczytać. Zapewniam, że 90% problemów
> poruszanych na tej grupie wynika z olewania instrukcji obsługi.

Jak najbardziej, niektorzy komletnie nie umieja czytac instrukcji, ale nie
wmowisz mi, ze wszyscy, albo nawet duza wiekszosc to polglowki i gnojki.
.... Takze Szanowna Grupo: LORD VADER uznaje 90 % z Was za, cytuje: "...
gnojka, który nie potrafi porządnie skonfigurować swojego pieca", koniec
cytatu.

> Jednostki... poza tym tacy ludzie nie piszą postów w stylu: "wsadziłem
> se cośtam do kompjutera i gwintows mi się wiesza".

Jednostki? ... czyzbys robil statystyke? Poza tym, o ile sie nie myle, lista
dyskusyjna nie jest tylko dla super fachowcow i serwisantow sprzetu
komputerowego???

> Nie napalaj się za bardzo. Tego Kaja nie powiedziała :-))). Ja również
> sądzę, że niuńków mówiących miałem wszystko z danej firmy i jest do
> dupy" trzeba traktować z przymróżeniem oka. Dlaczego? Patrz wyżej :-)))

Chwila! ... Totez ja nie komentuje uwag takich gosci, ale maja prawo mowic
co o tym mysla! Czy Tobie podoba sie kazda firma i jej wyroby? Jesli tak, to
gratuluje. Wszystkim zyczyc takiego klienta, co na nic nie wybrzydza i ze
wszystkiego jest zadowolony. :)

> Gdyby wszyscy mieli z dajmy na to Phillipsem problemy, to firma
> zniknęłaby z rynku, bo nikt by jej sprzętu nie kupował. Więc to chyba
> troszkę przesadzone :-)

 Taaaak ? A czy wszyscy pisza, ze sa niezadowoleni z, dajmy na to, Phillipsa
? Na przyklad Kaja ma dobry sprzet Phillipsa, jest zadowolona i bedzie dalej
utrzymywala te firme przed upadkiem ....... Ona i tysiace innych ....

> Oczywiście... i napewno nie będzie się sugerował jękami
> niedoświadczonych giercmanów...

Ciekawe podejscie do swiata: wszyscy ktorym sie cos niepodoba to zli,
niedobrzy, fanatyczni i niedoswiadczeni ignoranci.

> Ohoho... i kto to mówi :-)))

Jesli sie nie myle to chyba sie podpisywalem ;)
Poza tym uwazam, ze nasza dyskusja, dosyc nerwowa i zaczepna jest zupelnie
bezprzedmiotowa. Kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie na temat tego czy
owego, i kazdy ma prawo kupic to co mu sie zywnie podoba. Jesli ktos zaczyna
sie denerwowac to znaczy, ze brak mu tolerancji i nie zauwaza, ze sam
obstaje za jakas firma (tyle ze na korzysc)

> --
> tow. Lord Vader FTLSOTF

PaulCat

PS.
Pewna kobieta zapytala kiedys kto jest najczesliwszym czlowiekiem na swiecie
...... i odpowiedziala: idioci, bo ciesza sie ze wszystkiego i bez przerwy,
i nie narzekaja na nic. ;)