Re: ktory Abit?

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 13:46:33 MET

Garbacz wrote:

> Jaka plyte ABITA sposrod: BX6 rev 2, BH6 i BE6 rev 2 polecilibyscie?
> Element, na ktory klade najwiekszy nacisk to stabilnosc, cena rowniez
> odgrywa role.

Witam
Rowniez stawiam na BH6 1.1.
Mam kostke 64MB PC 100. otoz kostka ta na BH6 chodzila bez problemu przy
FSB:=100 a nawet 103 z procem C300A_at_450;
Po jakims czasie zapodalem sobie BE6. Opisywana powyzej kostka z ta plyta
niestety nie chodzi. nawet na 66 komp nie startuje.
BH6 jednak nie ma kontrolera UDMA 66. Zawsze jednak mozna go sobie
dokupic jezeli taka potrzeba zaistnieje.
Inne moje doswiadczenia sa takie, ze mialem ostatnio problemy z
odpaleniem dysku WD 1.6GB chodzacym na PIO 4. Mowa tutaj o plycie BE6.
Niestety nic nie moge powiedziec na temat BX6.
Pozdrawiam

Jacek Czajka
ITMA, PWr