Odp: tel głośnomówiący z komputera

Autor: Adrian Kampa (adik_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 14:27:13 MET

Piotr Krupa wrote:

> Mam ten sam problem
> Nigdy nie udało mi się tego dokonać
> w opisie jakiegoś wew modemu właśnie pentagrama omena
> Znalazłem notkę że potrzebny jest specjalny kabelek łączący (wcale nie po
> śledziach)
> Zgłupiałem do reszty
> specjalne programiki jak to z boku ktoś
> napisał, nie chcę mi się wierzyć...
> CZy jest ktoś świadomy tematu?
>
> Piotrek
> Użytkownik Pat <patrice_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:RyXx4.7098$Sf1.193950_at_news.tpnet.pl...

Hej
Ja mam od niedawna Zoltrix Rainbow 56 Voice.
Podlaczylem sluchawki z mikrofonem do modemu i sprawdzilem - dziala jako
telefon bezproblemowo.
Zaistalowalem tez program Faxtalk (z sekretarka) i cos co sie nazywa
ZOLTRIX Serial Wave Device. Sekretarka działa sprawdzalem i to bez
zadnych dodatkowych kabelkow.

Adiks