Re: HP710 w sieci

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 13:05:38 MET

>zdradz mi jeszcze jak zrobic zeby drukowala wlasnie w okienku i po
>polsku
>to jest problem z ktorym walcze dosc dlugo i za groma nie pisze po
>polsku

Zeby drukowala w okienku... Nie wiem. Ja po prostu daje 'Print' w
dowolnym DOS'owym programie, i po chwili mam wydruk.
A zeby po polsku? W Win dajesz drukarki/wlasciwosci i w zakladce DOS
mozesz wybrac zestaw znakow ktory bedzie uzywany. Jest tam Latin 2, a
wiekszosc poslkich DOS'owych programow wlasnie go uzywa. I juz jest
wydruk z polskimi ogonkami. Gorzej jednak gdy program uzywa Mazovii
albo czegos innego... Wtedy to nie wiem jak zmusic.