Problem z tunerem PixelView PlayTV Pro

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 10:43:01 MET

Witam,

Mam problem z drugim juz tunerem TV. Poprzednio mialem MachSpeed a teraz
PixelView PlayTV Pro.
Problem polega na tym, tunery te powoduja zawieszanie mojego komputera.
Sama instalacja przebiega bezproblemowo, jednakze problemy pojawiaja sie po
kilku chwilach uzywania oprogramowania to tunera. Uywalem tez innych programow
(np. BorgTV) jednkaze problemy sa takie same.

Czesto zdarza sie, ze sama proba przesuniecia okienka powoduje zwis systemu.
Innym razem po udanym przesunieciu okna obraz z tunera dostaje "drgawek". Tzn.
wyglada to tak, jakby tuner sie pogubil i pokazuje co ktoras tam klatke - w
koncu powoduje to zawieszenie komputera. Jeszcze innym razem przelaczenie w
tryb full-screen i powrot do okna rowniez powoduje zwis systemu.
Objawy te mialem z MachSpeed i mam z PixelView.

Czy ktos mial moze podobne problemy i sobie z tym poradzil?

Konfiguracja sprzetu:
Win98SE, AMD k6-2 350MHz, plyta FIC VA503+, 64 MB/PC100, karta grafiki ASUS
3400TNT/TV

Dodam jeszcze, ze nie mam zadnych problemow z ogladaniem programow podawanych
na wejscie TV IN karty graficznej. Nie mam tez zadnych konfliktow sprzetowych
(przynajmniej Windows nie pokazuje tego) i tuner ma przypisane inne przerwanie
niz karta graficzna.

Bede wdzieczny za kazda wskazowke.

Pozdrawiam,
Jacek