Aaa - unerase dla CD-RW z UDF

Autor: Dariusz Tomasz Głowacki (glowacki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 08:41:08 MET

Ratunku !!!
Przez pomyłkę skasowałem (programikiem Adaptec CD-RW Eraser z Adaptec Direct
CD 3.0 (89)) całą zawartość płytki CD-RW zrobionej jako dyskietka
(DirectCD -
UDF). Jak można to cofnąć i odzyskać całą zawartość płytki ??? Jakieś
undelete, unerase lub unformat ??? Niestety w Windzie (98 PL SE) nic nie
znalazłem :-(((( Mam jeszcze jakąś nadzieję, bo użyłem najszybszego
kasowania - 1 do 2 min., więc myślę, że ruszyło tylko FAT (lub TOC).
P O M O C Y !!!