Odp: Opinia Abit BE6-II oraz bios beh_qj -> beh_po.

Autor: Robek (robczer_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 08:10:32 MET

Zgadzam sie z opinia, ze ABIT-y to naprawde dobre i stabilne plyty.
Mam ich w firmie duuuuzoo i nie ma zadnych problemow.
BE6-II, ktora posiadam osobiscie moim zdaniem takze jest bardzo dobra.
Wrocilem wczoraj do wersji biosa beh_po i znowu
wszystko jest miodzio.
Mam Celerona 466 oraz tania Rive TNT-2 M64, jak wloze
PIII oraz jakas karte 128 to sprobuje jazde z nowym biosem.

Pozdrawiam
Robek
robczer_at_box43.gnet.pl