Re: Jak w SB Live! pozbyć się DOS drv

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 22:59:29 MET

On Sat, 11 Mar 2000 01:35:51 +0100, "Michal Kawecki" <mk_at_iq.pl> wrote:

>Użytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_shell.mt.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:8ac0c4.17k.0_at_grzegorz.sawicki.pl...

>Hmmm... a po czym to poznajesz? Robiłeś jakieś testy, porównania, czy może
>tylko tak Ci się wydaje?

Ja po tym poznaje ze wiecej zasobow mam wolnych (szczegolnie jak sie
laduje kupe roznych programow rezydentnych) no i caly system szybciej
startuje (nie windows a caly komp bo nie ma w koncu autoexeca i
configsysa). Ale zadnych porownan, ani testow nie robilem.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl