Re: Co to za problem?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 22:57:39 MET

On Mon, 13 Mar 2000 14:14:55 +0100, "Zajac Marcin"
<zamar_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Na płycie pod Pentium (troche archaiczna) mam 3 sloty PCI. Jak przełoże
> karte graficzną z pierwszego slotu na inne, to widoczna jest tylko jako VGA
> (w Windows 16 kolorów). Czy to może być uszkodzenie PCI? A może w BIOSie da
> sie cos pozamieniać?
> Proszę o pomoc. MZ

To nie jest raczej uszkodzenie PCI.
To się niestety zdarza :-(. Raz walczyłem z kartą sieciową, co nie
chciała się pozbyć konfilktów. Zamieniłem w końcu sieciówkę miejscami
z grafiką i wszystko chodfzi do dzisiaj.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>