Odp: Kolor HP690C

Autor: b_at_nit@
Data: Mon 13 Mar 2000 - 21:52:26 MET

To normalne : choc nigdy nie napelnialem ponownie ,to moge tyko
domyslac sie ze przechowywales jakis okres ten pusty pojemnik
 przy mojej HP 690c sluzy do tego celu specjalny box ) i dysze
pozasychaly !

Nie wierz firmom napelniajacym ponownie pojemniki
Zaden producent drukarek tego nie poleca ...
HP twierdzi że w ten sposob mozna zniszczyś glowice drukarki

Kto kupuje tanio - kupuje dwa razy !

b_at_nit@

Użytkownik Grzesiek <gregor_at_ostrowiec.top.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:44az4.19514$Sf1.480593_at_news.tpnet.pl...