Re: Płyta gigabyte

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 21:38:01 MET

> Czy ktoś ma doświadczenia z płyta GA-BX2000+, bo nie wiem czy ją kupić czy
> nie. Ma fajny bajer mianowicie Dual Bios.

Dual Bios to bajer ktory mozesz sobie darowac.
Z bardzo dobrych plyt jakie ostatnio wpadly mi w lapki to Microstar BX Master.
Ta plyta ma takie bajery : 6x PCI , 1 ISA , 4x DIMM , ultra 66 Promise ,
obsluga do 1 Gb pamieci , wszelkie ustawiemia procka takie jak magistrala ,
napiecia proca itd w Bios-ie, bardzo dobra diagnostyka plyty (wypiska wszelkich
napiec w systemie na ekranie , wlacznie z mapieciem baterii od CMOS-u).
Idealnie stabilna.
koszt - ok. 580 zl. Aha , GEforce chodzi na niej bez zajakniecia

Jancio