Odp: Abit BE6-II i nowy bios behqj - pomocy !!!

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 20:14:37 MET

Użytkownik Marcin Marski <marski_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:U2az4.19509$Sf1.480576_at_news.tpnet.pl...
> Tak sobie już od dłuższego czasu czytam i czytam te posty i naszła
mnie taka
> myśl:
> Abity to chała
> Właściwie to naszła mnie już wcześniej pomoich doświadczeniach z tymi
> płytami (ja je nazywam histerycznymi), ale dopiero dziasiaj zachciało
mi się
> to napisać na grupie. Co na te wymysły posiadacze Abitów, a co np.
Asusów,
> MSI, czy innych Gigabytów?
>
> Pzdr
Ot, chlapnął :-))))))) Mam Abita BH6 z (patrząc od lewej :))) modemem,
sieciówką, dźwiękówką, tunerem TV, drugą sieciówką, i dwiema kartami
graficznymi. Pomijając już fakt, że niewiele płyt ma tyle slotów,
niewiele z nich potrafiłoby chodzić stabilnie z taką masą sprzętu.
Niewytłumaczalne zwisy (zwis wywołany wkładaniem karty graficznej do
pracującego kompa nazywam wytłumaczalnym :))) zdarzają mi sie raz na
kilka tygodni, mimo że kompa tylko czasem wyłączam na noc i do zabawy z
nowym sprzętem. Dla porównania komputery na nie takich złych chociaż
tanich Lucky Starach na VIA lub BX potrafią się zwiesić bez powodu kilka
razy dziennie. Składamy ich kilkadziesiąt miesięcznie, 1/3 zalicza
pierwszy zwis przed wyjściem do klienta, na testach. Sąsiadce sprzedałem
BE6-II z M64 i Live 1024, powiesił się po tygodniu kiedy odpaliła mu 6
demówek gier NA RAZ :-))))))) Zazwyczaj jeśli coś kosztuje dużo, a mimo
to ludzie kupują, to są tego jakieś powody :-)))
Pozdrowienia
Wigwam