formatowanie partycji

Autor: Jarek (JarosawJac.4067285_at_pharmanet.com.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 18:43:32 MET

Szanowni grupowicze - mam problem.
Pierwszy dysk twardy mam podzielony na dwie partycje - tę drugą logiczną z
powrotem chcę sformatować - więc usunąłem lub przeniosłem z niej wszystkie
pliki ( pozostał tylko kosz - jako folder ukryty , którego nie można
usunąć). I nie mogę dalej nic zrobić - pokazuje się komunikat o aktualnym
wykorzystywaniu tego dysku ( dysk E:). Co mam zrobić aby móc jednak go
sformatować.
Nadmieniam , że mam dwa twardziele 1. podzielony na dysk C i E 1.
podzielony na dysk D,F,G,H,I.
Chodzi o sformatowanie dysku logicznego - E.
Jarek - proszę o wiadomości na priva jarekmaj_at_poczta.fm