Re: Jaki dysk lepszy- WD Caviar czy Samsung?

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 16:15:21 MET

> Nie lubię robć kryptoreklamy, ale dysk Samsunga
> działał u mnie .... 1,5 dnia !!!
> Nie ufam im - już wolę Segate'a

Ja bym sie cieszyl.
Lepiej niech padnie po 1,5 dnia od zakupu niz
1,5 dnia po gwarancji.
Dlatego moim zdaniem wazniejsze jest 3 lata gwarancji
niz szukanie niepewnego modelu, ktory ma w porywach
ze 2..3 MB transferu wiecej.
A po tych 3-latach gwarancji pewnie i tak oddasz komus
ten dysk, bo beda na rynku 30 x wieksze i 2 razy tansze.
Ja zaufalem Fujitsu 17GB - i jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam - Darek.