Odp: Problem z pamięcią w komputerze

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 13:48:14 MET

Cześć,
Przeinstalowanie Windy nic nie da!
Przepis postępowania:
1. sprawdzić czy dodatkowe SIMM'y mają ten sam czas dostępu co pozostałe (60
czy 70 ns). Jeżeli są różne to może to być przyczyna, wtedy ustaw w BIOS'ie
taktownie pamięci na mniejsze ( pod kości 70 ns).
2. sprawdź czy komp będzie chodził poprawnie tylko na tych dodatkowych 16MB.
Jak będzie się sypał - masz odpowiedź.
Jeśli masz dostęp to zapuść "Check it'a" lub "Amidiag'a" żeby przetestować
te kości (być może któraś z komórek pamięci jest walnięta).
3. jeśli poprzednie ruchy nic nie pomogły, a kości są OK - spróbuj jeszcze
zamienić kości miejscami w slotach banków pamięci

Pozdrowionka
Zbyszek

P.S. Mogę Ci podesłać te programy - chcesz, to daj znać na priv'a.
zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl
Życie jest jak wódka - trzeba umieć pić.