Re: SV: Komputer Pentium 75

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 13:30:15 MET

Magdalena Busk wrote:

> Dominik Lisiakiewicz <d_lis_at_poczta.onet.pl> skrev i
> diskussionsgruppsmeddelandet:5Iry4.11832$Sf1.310243_at_news.tpnet.pl...

> Pentium 75 jest mniej wiecej tyle warte co 486... Czyli nic... Odradzam Ci
> zakupienie czegos takiego... Jedynie co jets warte swieczki, to monitor.
> Reszte powinienes dostac za darmo.
>
> /przepraszam, ale mieszkam w Szwecji, a tutaj takie pudelko jest warte tyle
> co 2 czasopisma, miesieczniki. Niektorzy z Was sie pewnie oburza, ale nie
> dajcie sie nabierac sprzedawcom. /

Co Ty nie powiesz. Widać Szwecja bardzo bogata(rozrzutna?) kraj ;-P. Tak
się składa, że przed niewiele ponad pół rokiem siedziałem w Kanadzie i
tam na uniwerku często gęsto można było jeszcze spotkać 386 podłączone
do jakichś aparatów a 486 to był gross PC-tów. Lepsze były w posiadaniu
szefów. Stare kompy miały na rynku wtórnym całkiem niezłe ceny (nawiasem
mówiąc dużo wyższe niż w Polsce), tak że bardziej opłacało się kupić coś
nowego, a jeszcze lepiej zamówić z USA. Jedynie co poznaje w tych
"obrazkach z zagranicy" to mentalność polonusów. Świerzych sikających po
gaciach na widok każdego szyldu w innym języku niż polski i starszych
którzy za wszelką cenę próbują sobie i otoczeniu udowodnić, że dobrze
zrobili emigrując. Za same wspomnienie tego, że w Polsce może być dobrze
mogących obić samym wzrokiem do krwii. Daje się to chyba zauważyć w
Twoich postach. Nie? ;->. Tak więc droga Magdusiu nie bierz nas za
takich prowincjuszy którzy nic nie mogą za swoich opłotków dojrzeć. Nie
te czasy... ;->>>>