Powerpoint\'97 nie chodzi po zainstalowaniu dodatkowych clipartów.

Autor: Jasiek (janand_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 09:01:47 MET

Po doinstalowaniu na dysk pełnego zestawu clipartów pakietu MsOffice97 (ok.80
Mb, za pomocą instalatora z tego pakietu), uruchomienie Powerpointa kończy się
błędem (jakiś wyjątek krytyczny), chociaż przedtem działał dobrze.
Dodam, że cała instalacja odbyła sie z innego mojego dysku, na który przegrałem
wcześniej oryginalną płytę. Mam 64 Mb RAM.
Może ktoś zetknął się z takim problemem?

                -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglšdać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!
Jasiek