Re: Abit czy Asus z P III 550e

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 17:17:55 MET

Użytkownik Radek <radekk_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:pUyy4.13171$Sf1.338312_at_news.tpnet.pl...
> Którą z tych płyt (Asus P3BF czy Abit BH6 II) kupić pod P III 550_at_750-800
> (slot1)?
> Czy konieczne są abrgrejdy biosów (w życiu tego nie robiłem)? Na liście jest
> tyle sprzecznych opini na ten temat, że nie wiem co mam o tym sądzić.
> Chętnie przeczytam opinię kogoś, kto osobiście doświadczył ktorejś z
> powyższych konfiguracji. Chyba, że jest jakaś inna lepsza płyta (w co
> szczerze mówiąc watpię).

Pytanie jest trudne.
Ja mam BE_6 II i jestem zadowolony.
Asus to po prostu Mercedes - super płytka.
Ja się jednak zdecydowałem na Abita.

Co do BIOSow - jak kupisz nowego Abita, to masz BIOS z Grudnia.
Kolejne poprawki nie sa az tak znaczace.
Upgrade BIOSu z reguły przebiega bez kłopotu.
(z reguły ...)
Na szczęście jest to znana płyta i w razie niepowodzenia
znajdziesz łatwo metodę zaprogramowania kości.
Podobno studenci czasem robią to za piwo (po znakomości ...)

--
DooMiniK