Czy ZZCD to rodzaj kompresji na CDROM ???

Autor: okapi (les_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 17:15:08 MET

Mam taką płytę, która na zwykłym (bo przegrywanym już) CDROMie zawiera około
550 MB danych. Ta sama płyta przeglądana w eksploratorze podaję że
wszystkie na niej pliki zabierają 3,3 GB !!! Zresztą sprawdziłem to
kopiując (strasznie długo) te pliki na HDD - i potwierdziło się ! Ta płyta
zawiera danych na 3,3 GB, sama będąc nagraną w 550 MB zwykłego nośnika CDROM
..

Chciałbym też ją przegrać, tylko nie wiem jak !
Software nagrywarki (Adaptec) słusznie twerdzi że taka ilość danych to za
dużo. Ale komuś się to udało - czyli jest to możliwe !

I najważniejsze. Na samej płycie odnalazłem informację o tajemniczym
ZZCD.eps, w którym to formacie być może nagrana jest płyta. Może jest jakiś
program który nagra bajt po bajcie i nie będzie niczego więcej sprawdzał ???

Leszek